Viral 4 gadis ‘terpaling English’ rupanya suka kr1tik orang sejak zaman sekolah.

Sebelum ini, tular di media sosial apabila empat orang gadis yang bertindak mentertawakan tahap bahasa Inggeris yang ditulis oleh seorang lelaki yang dipercayai bekas kekasih saIah seorang daripada mereka telah mengundang pelbagai kr1tikan ramai.

Mana tidaknya, saIah seorang daripada mereka telah membaca kiriman mesej perpisahan yang dihantar menerusi WhatsApp sambil membetulkan kesalahan tatabahasa.

Tindakan tersebut telah mencetuskan kemar.ahan ramai kerana mesej itu telah dibaca gadis tersebut dengan menggunakan nada menge.jek malah, melakukan ‘face sham1ng’ terhadap lelaki terbabit.

Individu dkwa empat gadis tersebut memang suka ‘judge orang’

Bagaimanapun, seorang individu mendedahkan empat orang gadis tersebut merupakan satu sekolah yang sama dan gemar mengkr.itik orang lain.

“Awak nak tahu tak, mereka satu sekolah dengan saya dan mereka memang suka kr1tik ya sebab mereka terpaling pengawas. Tak hairan kalau mereka viral atas sebab ini,” ujarnya dalam sebuah hantaran.

Bagaimanapun, video yang mula tular di laman Twitter @cikgu_anep sudah dipadamkan atas permintaan empat orang gadis itu selepas mendapat keca.man yang hebat daripada netizen.

Sumber: Twitter @cikgu_anep

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*