“Aku Takkan MATl” – Viral Soal Jawab TikT0ker Dya Mohamad Dengan Anak Tiri Mona Fendi.

Tular di media sosial rakaman video memaparkan seorang TikToker dikenali sebagai Dya Mohamad menemu bual anak tiri kepada Mona Fendi.

Lelaki tersebut merupakan anak kedua kepada Mohd Affandi sebelum bapanya berkahwin dengan Mona. Jelasnya dia mempunyai dua lagi adik beradik iaitu seorang abang dan seorang adik perempuan.

dia dilahirkan pada tahun 1984. Arwah ibunya bercer4i dengan Affandi ketika dia berusia 7 bulan di dalam kandungan.

kali pertama dia mengenali bapanya adalah pada tahun 1993, ketika itu dia berumur 9 tahun. Ibunya memberitahu bapanya sebenarnya masih hidup.

Dek kerana terlalu teruja, dia membawa keratan akhbar memaparkan berita mengenai ayahnya ke sekolah. Waktu itulah guru-guru dapat tahu dia anak kepada penje.nayah.

Sehinggalah pada tahun 2001, waktu itu dia di Tingkatan 5, dia berjumpa dengan bapa buat kali pertama. Dia berasa terke.jut apabila imam Penjara Kajang memberitahu bapa mahu dia mengecam ma.yat apabila sudah tiada nanti.

waktu berjumpa, bapanya sempat melaungkan azan di telinga buat kali pertama dan berpesan supaya menjaga adik perempuannya.

di bahagian dua, lelaki ini berkata, sejujurnya dia pernah mempunyai rasa be.nci terhadap bapa kandungnya yang dirasakan menjadi punca hidupnya di dunia bermasaIah.

Dia pernah tak jadi berkahwin kerana keluarga kekasih tak mahu menerimanya. Dia dikatakan datang daripada keluarga yang tidak baik.

dibahagian ketiga, lelaki ini dilihat menjawab pelbagai soalan yang dilontarkan penonton sesi live itu termasuklah amalan b0moh Mona Fendi dan suami.

Untuk video penuh, anda boleh ke akaun TikTok Dya Mohamad.

via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*