VIDEO: Zulin Aziz Mengamuk Diejek Gemuk

Mungkin bosan dengan sesetengah pihak yang suka membangkitkan mengenai saiz badannya, Zulin Aziz telah memuat naik satu video di Instagram membidas mereka yang gemar mengata.

Dalam video itu, Zulin berkata walaupun gemuk, dia sihat dan dia juga tidak menggunakan wang sesiapa untuk makan. Zulin berkata:

Kalau aku kurus pun, bukan aku nak kat kau pun, yang kau ejek aku gemuk kenapa? Sikit-sikit gemuk, sikit gemuk, aku meluatlah!

Biarlah aku gemuk, aku bukan minta kau makan pun. Kalau aku makan, aku tak minta duit dekat kau lah.

Kau dengki lah tu, hari hari aku makan sedap. Tak kan kau nak suruh aku makan rumput hari-hari, baik aku jadi kambing.

Kalau kurus pun hati busuk buat apa? Lebih baik macam ini, tapi bahagia, tak kacau orang.

Apa masalah kau, asyik mengata aku je, asal pakai macam ni je kata nampak gemuk.

Nampak sangat kau tu tak ada kerja, tengok aku dari tadi.

Aku geram dok dm aku je bdk ni.. ni gaya budak skolah gaduh ni

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz) on

Ramai pengikut Zulin memberi semangat kepadanya supaya tidak memberi perhatian kepada kata-kata sesetengah orang. Ada yang mengatakan, walaupun berbadan besar,Zulin cantik dan comel bagi mereka.

Walaupun begitu, Zulin dalam satu muat naik selepas itu mendakwa video itu dimuat naik sebagai satu gurauan sahaja.

Sumber : IG Zulin Aziz & beautifulnara.com

Facebook Comments