pengakuan atikah terkini-saya MENYESAL,dia ke rupanya yg sorang lagi tu?

Tiga hari menjelang hari bahagia, pas4ngan selebriti Awi Rafael dan Atikah Suhaimie telah mengumumkan pengakhiran ikatan pertunangan mereka yang telah terjalin sejak 17 Mac tahun lepas.

Diumumkan oleh Atikah menerusi sebuah posting di akaun Instagram miliknya, Atikah mengakui masih belum dapat menerima keputusan tersebut. Berita sedih tersebut kemudiannya diumumkan oleh Awi Rafael menerusi sebuah video yang dimuat naik di laman Instagram.

Saya tak boleh terima semua ni, tapi semua ni adalah takdir

Meskipun segala persiapan telah dibuat, Awi dan Atikah terpaksa akur dengan keputusan yang dibuat oleh bapa Atikah sendiri. Sehingga kini, kedua artis tersebut masih bersedih dengan pembatalan perkahwinan lebih-lebih lagi Atikah yang sering berkongsi foto dan video sedih di story Instagram miliknya.

Setelah berkongsi gambar-gambar gaun perkahwinan yang sepatutnya dipakai sewaktu hari bahagianya, Atikah ada berkongsi sebuah video yang memperlihat dirinya bersama kek hari jadi sementara Awi terdengar menyanyikan lagu ulang tahun kelahiran buat tunangnya itu sambil merakam video tersebut.

Mama kata belum nikah tak boleh suap-suap

Saya dah ambil pengajaran, jangan pernah tetapkan tarikh perkahwinan untuk meraikan hari jadi awak, sebab awak akan merana pada setiap hari jadi awak tu, kalau sesuatu macam ni berlaku.  – so wanita2 malaysia kena ingat lah hal tarikh nikah jgn sama dgn tarikh lahir ok

pengakuan atikah terkini-saya MENYESAL,dia ke rupanya yg sorang lagi tu?
Rupanya, tarikh Atikah dan Awi sepatutnya bernikah esok merupakan hari ulang tahun kelahiran Atikah Suhaime sendiri. Melalui video tersebut, Atikah mengakui menyesal dengan keputusannya untuk menetapkan tarikh perkahwinan mereka bersempena dengan hari ulang tahunnya kerana setiap tahun, Atikah terpaksa menyambut ulang tahunnya dengan kenangan pahit itu.

 

 

Pengakuan Ammar Alfian Gambar Tak Sen onoh Pelakon Atikah Suhaime Dan Idris Khan?

Laman sosial dikejutkan apabila tersebar beberapa keping gambar bo gel yang didakwa sebagai pelakon Atikah Suhaime dan juga Idris Khan.

Gambar mirip yang didakwa.

pengakuan atikah terkini-saya MENYESAL,dia ke rupanya yg sorang lagi tu?

Dan jika anda masih ingat, Atikah, Idris dan juga Ammar Alfian sebelum ini juga pernah didakwa mempunyai rakaman se k s bertiga.

bagaimanapun belum mendapat sebarang reaksi daripada Atikah mahu pun Idris sendiri.

Seperti kebiasaan isu sebegini, kemungkinan gambar telah diedit turut ada.

Namun begitu, ramai netizen sebaliknya percaya yang ia adalah gambar asli memandangkan tiada kesan edit serta dirakam menggunakan telefon bimbit.

 

“Jangan kaitkan saya dengan gambar bo g el itu. Saya tidak ada kena-mengena,” kata pelakon Ammar Alfian, 28.

Dia mengulas demikian selepas ada yang mengatakannya sebagai dalang tersebarnya beberapa keping gambar bo gel didakwa pelakon Atikah Suhaime dan Idris Khan di laman sesawang, semalam.

Ammar yang sebelum ini pernah dikaitkan dengan skandal vid eo s ek s bersama dua selebriti itu berkata, dia tidak tahu-menahu mengenai penyebaran gambar b oge l itu.

“Saya tidak tahu apa-apa. Saya sibuk dengan perniagaan di Australia dan sekarang di Malaysia untuk sambutan Aidiladha bersama keluarga.

“Jika gambar bo ge l itu adalah mereka, biar mereka sendiri yang uruskan,” katanya yang kini menetap di Melbourne, Australia.

Katanya, dia tidak akan mengambil peduli terhadap apa yang diperkatakan orang.

“Biarlah orang nak fitnah. Lebih baik saya buat hal sendiri lagi bagus,” katanya menerusi WhatsApp.

Sementara itu, Atikah ketika dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp mengelak daripada menjawab, manakala Idris masih gagal dihubungi untuk penjelasan lanjut mengenai perkara itu.- jutawan.bbn

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Anews

Facebook Comments