[GAMBAR] Sangat Kejam!! Tergamaknya Jadikan Bayi Sebagai Makanan Segera Dalam Tin!!

Hampir setiap hari kita disogokkan dengan berita-berita tentang betapa kejamnya orang yang dipanggil “manusia” kepada kanak-kanak kecil. Sudah hilangkah pertimbangan akal yang waras dan perasaan belas kasihan sesama insan???

Dulu kita pernah dengar, banyak negara memperdagangkan organ manusia, tapi bukan untuk dimakan…. tapi cerita yang di bawah ini memang dasyat dan gila!!

Memang tak boleh dibayangkan!!!

Apa nak jadi dengan manusia akhir zaman ni? Sekarang manusia dah makan manusia secara terang-terangan… astaghfirullah al azim.

________________________________________________________________________________

Jepun ni memang terkenal dengan benda pelik, tahi pon depa boleh proses semula dan jadikan sebagai makanan, tengok saja budaya depa. Perayaan yang pelik-pelik yang berunsur lucah pun ada, kalau anda rajin cuba search.

Memang kita tahu depa ni pelik tapi depa punya pelik yang kalini tak boleh kita pejam mata, ini dah melanggar hak asasi manusia. Walau makan manusia yang mati dah pun itu tetap salah sebab manusia wujud bukan untuk makan sesama sendiri. Kita Makhluk yang bertamadun bukan macam kucing dan anjing, depa tu takpa la nak makan sesama sendiri pun memang dah terang-terang ALLAH kurniakan otak saja kat depa tapi akal xda.

Apa yang orang Jepun ni buat wajib diambil tindakan, kalau biar merebak takut jadi trend nanti menular sampai ke MALAYSIA habis pakat jadi kanibal semuanya, memang POSSIBLE sampai benda ni ke Malaysia sebab katanya makan bayi ni buatkan tenaga batin jadi level kuda. Orang Malaysia kan sentiasa berlumba bab-bab batin ni.

Sila Sebarkan ! Sama-sama kita cegah dan banteras gejala tak bertamadun ni!…

 

Sumber :  Kakitrending

Facebook Comments