4 Skandal Asmara Selebriti Malaysia Yang Paling Kontroversi!!! Yang No 3 Tu Macam Tak Percaya Jer..

Tuduhan mempunyai hubungan sulit atau skandal sering menjadi perhatrian dikalangan artis tempatan dan hangat menjadi perbincangan sejak kebelakangan ini, dari yang heboh kerana dikatakan orang ketiga, hingga retaknya mahligai rumah tangga kerana ada hubungan tanpa pengetahuan suami atau isteri.

Tak hairan, skandal-skandal asmara yang menimpa ramai artis selalu buatkkan netizen tertarik dan heboh. Seperti kejadian yang menimpa Rita Rudaini , dengan berani isterinya isterinya Baizura Mohd Sabri, 34, telah memuat naik bukti perbualan suaminya dan Rita Rudaini di laman sosial Instagram miliknya (@baizura5). Bagaimanapun bukti itu telah dipadamkan.

Sepanjang 2017, terdapat skandal selebriti Tanah Air paling heboh. Siapa saja? Berikut hangat.com himpunkan dari berbagai sumber.

Aqasha & Rita Rudaini

Baizura telah memuat naik sekeping foto bersama kapsyen meluahkan isi hatinya yang sedang berjuang mempertahankan rumah tangganya bersama pelakon itu. [Hangat.com] Selepas dilanda kontroversi itu Aqasha akhirnya membuka mulut mengesahkan hubungan dia dengan isteri berada dalam keadaan baik.

Akhirnya Aqasha Buka Mulut Tentang Isunya Bersama Rita Rudaini.

Agak lama juga pelakon Aqasha berdiam diri selepas kisah sensasinya bersama Rita Rudaini menjadi tular di media sosial beberapa bulan lalu.

Berkesempatan bertemu aktor yang juga penyanyi ini sewaktu pra-tonton program Ramadhan Media Prima baru-baru ini memberi peluang kepada Suria untuk mendapatkan penjelasan yang tertangguh sekian lama.

“Apa yang saya boleh katakan, sebagai seorang lelaki dan seorang Muslim saya tahu apa yang saya lakukan.”

Aqasha juga tidak menafikan kebenaran foto-foto mesej perbualannya bersama Rita yang telah tersebar beberapa bulan lalu.

“Tetapi ini adalah pergolakan atau urusan rumah tangga dan saya percaya sebagai seorang individu saya bukanlah seorang yang suka berkongsi hal peribadi saya.”

“Saya lelaki, kalau artis perempuan itu lain ceritalah, kita tahu perempuan ini memang beremosi, tetapi pada saya cukup saya tahu apa yang saya buat dan tahu mengendali situasi, itu sudah berpatutan,” terangnya.

Menurut Aqasha lagi, beliau tidak kisah akan tanggapan serta spekulasi orang ramai terhadap dirinya.

“Masyarakat Malaysia tidak perlu menumpukan perhatian mereka kepada kehidupan peribadi artis. Mereka lebih perlu menumpukan kepada visi dan tujuan artis serta sumbangan kerja seseorang artis itu”.

Saat ditanya adakah beliau sedia kembali bergandingan bersama Rita Rudaini di dalam drama, pelantun lagu Embun ini berkata sebagai seorang pelakon profesional, beliau tiada masalah untuk kembali bergandingan bersama Rita.

Aqasha juga bakal tampil dalam drama terbaru Misi Laksam Dan Laksa bergandingan bersama Rita Rudaini serta telemovie bertajuk Terima Kasih Ramadhan bergandingan bersama Fasha Sandha.

Aqasha, 35, berkata, rumah tangganya tidak terkesan dengan kontroversi dan spekulasi yang mengaitkan dirinya dengan aktres Rita Rudaini.

Afifah Nasir dan Aliff Aziz

Penyanyi Aliff Aziz dikatakan telah mencederakan isterinya, Dayang Nabellah Awang Astillah dalam sebuah kelab karaoke di Taman Shamelin, Cheras dekat sini pada Khamis.

Bella bersama ibunya dikatakan mencari Aliff dan mendapati dia bersama pelakon baru Afifah Nasir di pusat hiburan berkenaan. [Hangat.com] Afifah telah mengakui telah memohon maaf kepada isteri Aliff, Bella.

Aliff mengaku bersalah keluar dengan Afifah

SHAH ALAM: Pelakon dan penyanyi kontroversi, Aliff Aziz, mengaku bersalah menyakitkan hati isterinya, Bella Astillah, apabila keluar dengan pelakon baharu, Afifah Nasir.

Malah, bintang kelahiran Singapura itu turut meminta maaf kepada isteri, ahli keluarga dan peminat kerana kesalahannya itu.

Beliau juga mengharapkan pelakon wanita berkenaan, yang juga adik kepada Anzalna Nasir, akan melakukan tindakan sama sepertinya.

“Saya dan dia tahu apa yang berlaku sebenarnya. Jika saya boleh mengaku kekhilafan diri dan memohon maaf, sekali gus berdepan dengan semua pihak termasuk keluarga dan rakan media, dia juga sewajarnya melakukan perkara sama andai berasakan dirinya bersalah.

“Tak perlu nak menegakkan benang yang basah. Kita sama-sama buat silap dan kebenaran akan terserlah juga akhirnya,” katanya pada sidang media yang diadakan di Bukit Jelutong, hari ini.

Aliff tampil memberikan penjelasan berkenaan selepas ditahan polis, Jumaat lalu, atas dakwaan mengasari isterinya dalam satu insiden di sebuah premis hiburan, ketika berdua-duaan dengan Afifah.

Aliff dan Afifah dikatakan mula intim selepas bergandingan menerusi drama Izinku Aku Mencintaimu.

Akibat kejadian pada petang Khamis itu, Bella membuat laporan polis di Cheras.

Selepas dua malam ditahan di Balai Polis Dang Wangi, artis terbabit akhirnya dibebaskan dengan jaminan polis pada Sabtu lalu.

Bella juga menarik balik aduannya pada hari sama Aliff dibebaskan.

“Saya berterima kasih kerana isteri memberikan saya peluang kedua.

“Malah, saya juga menafikan dakwaan diri ini membelasah dan memukul isteri. Sebaliknya, kami hanya bergelut hingga tercetus tindakan mengasari isteri.

“Saya juga berharap selepas ini takkan ada lagi kenyataan atau maklumat bercanggah kerana saya sudah berkongsi kesemuanya dengan media,” katanya.

Terdahulu, Bella menerusi kenyataannya sanggup memaafkan Aliff demi anak mereka, Mohamad Ayden Adrean, yang dilahirkan 8 Julai lalu.

“Saya lega dengan penjelasan Aliff, namun tipulah jika saya katakan sudah kembali gembira. Sebagai wanita, kita semua mempunyai perasaan. Luka itu masih berdarah, namun saya kena fikir ke depan, termasuklah anak saya.

“Saya berharap semua orang dapat mendoakan semoga Aliff tidak melakukan kesilapan sama dan sedar dengan apa yang terjadi, yang sudah menghancurkan segala-galanya, termasuk kepercayaan saya kepadanya,” kata Bella yang berkahwin dengan artis berkenaan pada September tahun lalu.

Bella berharap, sedikit demi sedikit suaminya itu mampu mengembalikan semula keyakinan beliau terhadapnya dan dirinya sendiri akan cuba menjalani kehidupan seperti biasa selepas ini.

Ajak Shiro

Ajak dituduh ada skandal dengan wanita yang seringkali menerima gambar tak senonoh daripada peminat wanitanya bertujuan menggoda dirinya. Gambar-gambar tidak senonoh berkenaan disedari oleh isterinya yang menjaga akaun Instagramnya itu.

Ajak anggap itu perkara normal yang dilalui oleh mana-mana artis tak kira lelaki atau wanita dan bernasib baik isteri tak melenting.

Ajak Shiro Sering Terima Gambar Lucah Daripada Peminat, Tindakan Isterinya Ini Pasti Buat Korang Terkejut!

Siapa tak kenal Ajak Shiro, lawaknya memang tak kering gusi. Celotehnya sebagai penyampai radio pun ditunggu-tunggu dan menggeletek pendengar. Siapa yang follow dia di IG mesti tahu kan?

Namun, tidak semuanya indah bagai disangka. Bermacam dugaan perlu dihadapi oleh mereka yang berkecimpung dalam dunia seni ini. Apa yang dilalui Ajak Shiro menjadi bukti liku-liku yang perlu dihadapi artis di zaman serba terbuka hari ini.

Ajak membuka cerita dia seringkali menerima gambar lucah daripada peminat wanitanya bertujuan menggoda dirinya. Tambahnya, dia sering ditunjukkan gambar-gambar tidak senonoh berkenaan oleh isterinya yang menjaga akaun Instagramnya itu.

Nasib baik isteri yang jaga akaun Instagram saya, kalau tidak ‘naya’ juga. Setiap kali terima gambar bukan-bukan, isteri akan tunjuk kepada saya, cuma dia akan tutup wajah dan nama akaun.

Saya anggap itu perkara normal yang dilalui oleh mana-mana artis tak kira lelaki atau wanita, Nasib baik isteri tak melenting.

Semoga mereka yang suka menghantar gambar-gambar berkenaan cepat-cepatlah bertaubat ye. Lagipun kenapa nak dikacau suami orang tu?

Faizal AF4

Penyanyi dan juga juara program Akademi Fantasia musim 4, Faizal memaklumkan yang dirinya kini kembali bergelar duda selepas perkahwinan kali ketiganya berakhir dengan penceraian.

Menerusi laman sosial milik Sahidatul atau mesra disapa Sha, 21, berkata dia berkongsi sebuah artikel dari portal hiburan dan kata-kata di media sosial seolah-olah sikap juara Akademi Fantasi musim ke-4 jadi punca perpisahan mereka. Menurut dari bait-bait katanya memberi bayangan bahawa Faizal ada hubungan dengan wanita semasa mereka masih suami isteri.

Bukan Mu Naik Kaki Tangan Dan Main Perempuan?

Berang dikatakan sebagai punca penceraian mereka, bekas isteri Faizal, Sahidatul Najiha tampil menjelaskan sebab mereka bercerai.

Sahidatul mengakui beliau bukanlah seorang isteri yang sempurna tetapi beliau menyifatkan Faizal seorang yang “plastik” kerana tidak jujur untuk mendedahkan perkara sebenar.

Kenyataan yang diberikan oleh Faizal tidak sama dengan apa yang kami lalui.. Saya boleh katakan kami bercerai disebabkan oleh dia sendiri. Dia juga seorang artis, jadi rasanya peminat dia akan lebih berpihak kepada Faizal. Jadi saya tidak mahu peminat dia kecam saya jika memberi sebarang kenyataan lanjut. Sepanjang tempoh perkahwinan, saya akui saya bukanlah seorang isteri yang sempurna. Saya juga ada silapnya.

Namun jika dia katakan saya tidak boleh menerima kehidupan seorang artis, sudah pasti saya tidak akan berkahwin dengan dia sebelum ini. Bercakap soal pihak ketiga, keluarga bukanlah punca kami bercerai. Keluarga memberi sokongan selepas bercerai. Keluarga mana yang mahu melihat anaknya susah. Saya nekad menfailkan perceraian kerana merasakan kami sudah tiada persefahaman. Itu sahaja yang boleh saya katakan.

Faizal telah melafazkan cerai terhadap Sahidatul Najiha pada 12 Disember 2016 dan kes mereka masih lagi dalam proses perbicaraan mahkamah. Mereka berkahwin pada 2015 dan telah dikuniakan seorang cahaya mata perempuan bernama, Nur Hanna.

 

Sumber: Wayang Kaki

Facebook Comments